Hazaértem este 6 után, nyugalom a lakásban, egy-két dolog a helyéről elmozdítva, de semmi komolyabb rombolás. A végtermékek véletlenszerű elhelyezése a lakásban megengedett. Gazdifater hajnalban utazott, de Furmint nagyúr boldogította a korai órákban őt is és engem is. Hajnali 4-kor egy kis kaki és pisi gond nélkül belefér…A reggeli séta sajnos rövidre sikerült, mert a minimális éjszakai alvást szerettem volna még 20 perccel megnyújtani, így tovább aludtam a szokásosnál. Parkban nem volt játék és még csak hosszú sétának sem nevezném a mai reggelt.2014.04.03. (2)

na hol vannak a többiek?furmint reggel

A képeket egymás mellé téve vettem észre, hogy milyen nagyot nőtt a huncutság! Jó látni, de szerintem a "nagyszülőknek" a legjobb érzés figyelemmel kísérni a növekedési folyamatot :)

Hozzánk közel van egy kis bolt, ahol kutyakozmetika működik és kutyakellék – ill. eledel is kapható, szerettem volna nézni valami jó hámot Furmintnak. Bementünk, próbáltunk, nem volt jó egyik sem. Cserébe bejött 2 tacskó, már bent volt 2 spániel, egy shi-tzu nyűgött a mosásra várva, és egy kölyök fox terrier szimatolt az asztal alatt. A legutóbbihoz odament Furmintka egy pillanatra, valami morgásfélét hallottam. Sajnos a hámok sem méretben sem minőségben nem voltak megfelelőek az elvárásoknak, így el is hagytuk a terepet! Már a bolttól kb. 20 méterre vettem észre, hogy a pofáján jobb oldalt karmolásnyomok vannak. De kis véres karmolásnyomok. Nem volt folyó vér, csak mintha valaki megkarmolta volna épp egy picit. 3 csík. Jó, akkor benézünk a doki bácsihoz, még úgyis rendel este 7ig. Ez szerintem egyébként jó döntés volt, ahhoz képest, hogy alattvaló vagyok! A „Nagymester” ezt egyszerűen és finoman félvállról vette volna. De a jó rabszolga holtig tanul… Kérdeztem, hogy vajon mivel tudnám lefertőtleníteni, mert múltkor a harapásnyomot jóddal kezeltem és azt mondta, hogy az nem feltétlen volt jó dolog. Acqua ossigenata azaz hidrogén peroxid-ot javasolt, ezt lehet kapni itt a supermercato-ban. Mivel a seb lezárult, kérdezte, hogy láttam-e vérfoltot, folyt-e esetleg a vér. Mondtam, hogy reggel semmi nem történt, nem láttam semmit a pofáján. Azt mondta, hogy ha holnapra esetleg feldagadna, akkor érdemes kezelni antibiotikummal. A lábára csak rápillantott, mivel Furmint rohangált a rendelőben. Azt mondta: ” Látom jól van a lába, minden rendben.” Én pedig elmeséltem, hogy vettünk boxot, amiben a leghosszabb idő, amit eddig eltöltött konstans, az 6 óra volt. És hogy napközben egyedül van most már, és nem látjuk, hogy gond lenne. Meg vettem neki calcium tablettát, és adok neki napi 1 db-t. De kértem, hogy egy kicsit nyomkodja meg, hogy érez-e fájdalmat Őfelsége a nyomás hatására. Majd ránézett az órára, már negyed 8 volt, mondta, hogy menni szeretne haza, de holnap szívesen fogad. Én meg sűrű elnézést kértem, hogy igazából nem is akartam bemenni hozzá, csak hát aggódtam Furmint miatt. Erre csak annyit mondott, bármikor jöhetünk, bármi baj van! Mégis csak jót tett az a palackozott Furmint! Viszont, ha már holnap elmegyünk hozzá, azért megkérem, hogy Furmint kimondatlan titkos vágyát teljesítse! Azaz manikűrözés legyen meg egy kis fogsor ellenőrzés. A többit pedig majd otthon intézzük, magyar doki bácsikkal. Egy kis féregűzés, egy kis baci űzés, 6 hónapos kötelező oltássorozat magyar módra. A röntgen pedig még szintén kérdéses. Alapvetően nem látni komoly problémákat a lábával. Hasznosnak érzem, hogy napi 2x újra lejárunk sétálni és ennek köszönhetően Furmint ismét és egyre jobban belopta magát a köztudatba!!! Tiszta elbullosodás van itt kéremszépen! Holnap egyből írok, jó rabszolgához méltón az eredményekről!

A bejegyzés trackback címe:

https://furmin.blog.hu/api/trackback/id/tr226574057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása