lábcsontokról készült röntgenValóban ez leginkább nekem küzdelem, hogy kibírjam a kutyám gyógyulását nyugodtan. Itt elsőként az izgalomra gondolhatna az ember lánya, na de kérem, azon én már túl vagyok! Jelenleg az a probléma, hogy a 4 hónapos kölyökkutyát egyáltalán nem szabad semerre mozgatni és nekem ezt el kell magyaráznom őfelségének, aki teljesen másként értelmezi és valósítja meg ezeket a dolgokat. Hát mit képzelek én magamról, hogy azt akarom, hogy egy helyben maradjon??? Látni kellene azt a felháborodó tekintetet, amiket én tőle kapok ilyenkor. 1 hétig semmi mozgás, fájdalomcsillapítót kell szednie. A borról elnevezett eb az ébredés után 2 percig nem tud a fenekén maradni, érthető, mert ki az, akinek nem kell azonnal pisilni menni? És ezt a reggeli és esti időpontban még tetézi egy kis egyéb produktum, mikor mennyi :) Utána jön a teljes megbolondulás. "Te alattvaló! Adj ennem, játssz velem, tűrd a harapásom, olvadj el az ártatlan tekintetemtől és engedelmeskedj csak szépen az akaratomnak.." - elhangzana Furmintka szájából, ha beszélni tudna. De az a nézés mindent elárul. Az az ördögi mosoly! Már csak a kezek összedörzsölése hiányzik és előttünk van a 4 lábon járó tömör rosszaság!

Ma ismét konzultáltam az orvossal, megkaptam a röntgen leleteket is és ellátott jó tanácsokkal, azaz ismét csak annyit mondott kicsit kihangsúlyozva: "NO MOVE!!!" Legalább 1 hétig! Egy másodvéleményt is kért, beszélt egy ortopéd orvossal, aki ugyanezt javasolta. Lényegében ez nem szimpla gyógyulás, itt az a cél, hogy az a kis repedés, ami keletkezett az ütés miatt, ne legyen rosszabb, ne törjön le az a csontdarab. Most ugyanis az izületek tartják egyben. Különben műtét várna az örökmozgóra..Azt pedig nem szeretnénk! Emiatt kértem az orvostól egy gyengébb, kevésbé káros nyugtatót, mert a lehetetlent sajnos egyedül nem tudom megoldani. A biztonság kedvéért felhívtam a magyar állatorvosunkat, hogy kérjek egy harmadvéleményt, így látatlanban is. A tanács szintén ugyanaz, ne mozogjon, nem fog ártani neki a nyugtató, persze megérti a problémát, hogyan is lehetne egy kölyökkutyát egy helyben tartani..De akkor is! Próbáljuk meg!

A nap 24 órájából igyekszem a lehető legtöbbet együtt tölteni Furminttal, főleg most. Ez néha idegtépő. Pláne akkor, mikor azt látom, hogy a kutyám az ágyról ugrik le törött lábbal ( megjegyzem, azért volt ott, hogy ne épp a földön rohangáljon, és mellettem biztonságban van) vagy éppen puskagolyóként iramodik az egyik kedvenc, rágható gyógyszeres doboza felé...Ilyenkor fogom a fejem, hogy te jó ég,mit tegyek most? 

Megoldások:

1.verz.: a szétment bőröndbe tettük bele, hátha kényelmesebb neki és nehezebben tud belőle kimászni..eredmény: pár perc egyedüllét után a kutyát nem a bőröndben, hanem a tetején állva, a bőrönd elejét éppen miszlikre szaggatja, meglát és rám "mosolyogva" csóválja a farkát. Közben nemcsak a pofaizmok, hanem a combizmok is feszülnek.Közben elképzeltem,vajon hogyan állhatnak a csontjai...És kétségbe estem természetesen.

2.verz.: A hálószobában van egyelőre a helye, a sarokban a földön csináltam meg az ő kis fészkét, Gazdifater körülbélelte kartondobozzal a falakat, odatoltuk a bútorokat és csináltunk egy kis elzárt fekhelyet, ahonnan nem tud kiugrani sem. Ez a verzió egyelőre működik, de csak azért, mert most épp szundít. De...ugye az ördög nem alszik..Furmint se sokáig..Reméljük a legjobbakat! Hiszen van azon a dobozon ragasztószalag, amit le tud szedni és az csodálatos kis darabokban a gyomrában landolna...Vagy csak szimplán azok a fincsi kis papírdarabok, amik úgy a szájpadlásra tudnak ragadni, ja meg a fogak közé, de muszáj megkóstolni, mert gyorsan és könnyen megadja magát a fogaknak és jól csúszik egy bullterrier torkán (mint ahogy minden egyéb, ami mozdítható.)

Gazdifaterrel megbeszéltük, hogy a doktor bácsinak adunk egy ajándékot, hogy jól az emlékezetébe véssük magunkat és ha bármi lenne, akkor ő majd örömmel segíteni fog nekünk:) Az első vizit alkalmával kipuhatoltam a dög neve kapcsán, hogy szereti-e a borokat. S boldogan közölte, hogy igencsak kedveli a borokat, de egyelőre csak az olasz borokat ismeri és kóstolja, mert olyan sok van belőle. És akkor megemlítettem csak úgy viccesen, hogy "na akkor legközelebb hozok egy furmintot, hogy tudja meg, miről lett elnevezve az ördögfióka". Egy 2012-es Laposa Furmint-ot kapott kóstolónak, természetesen nagyon meglepődött, javasoltam neki, hogy az interneten keressen rá a pincészetre és a badacsonyi borvidékre, így többet tud majd a borról! Azt tippeljük, hogy vagy ma este kóstolja meg vagy egy különleges alkalomkor. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furmin.blog.hu/api/trackback/id/tr76464651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelda3 2014.07.06. 19:14:39

Szia! Remélem kommentemmel nem zavarlak. Mi vagyunk Furmin (ahogy az egyik bejegyzésben olvastam Kis hugának) gazdijai! Zeldácska a tricolor kislány. Remélem javul már a nagyfiú lába. Ha van kedved és időd tarthatjuk a kapcsolatot! Üdv. Linda és Peti

szárcsa.láb 2014.07.08. 01:51:48

@Zelda3: Sziasztok,
persze nagyon örülnék, ha tudnék Rólatok és Zeldáról ( tök jó névválasztás!) sok mindent!

Zelda3 2014.07.08. 06:53:15

@szárcsa.láb: Sziasztok! Örülök, hogy válaszoltál, nagyon vártam. Irtó jók a bejegyzések,ráismerünk Zeldára.:) Ha fent vagytok facebookon felvehetjük ott is a kapcsolatot (Kecskeméti Péter, Tórizs Linda), vagy az email címem: torizs.linda@gmail.com. Így tudok képet is küldeni majd. A feltöltött képeidnek nagyon örültem, szinte mindet elmentettem. :)
süti beállítások módosítása